------------------------------------------------------------------------------

Kilka ćwiczeń na obwisły brzuszek - nie tylko po porodzie

Obwisły brzuszek to problem wielu mam, a także osób, które zrzuciło wiele kilogramów w krótkim czasie. Często skóra na brzuchu jest wiotka i obwisła, wstydzimy się dlatego pokazywać nasz brzuch publicznie, szczególnie w lecie, na plaży. Mam na ten problem kilka sprawdzonych ćwiczeń. 

Sama je stosowałam po każdym porodzie. Poza tym utrzymywałam zdrową dietę składającą się głównie ze świeżych soków owocowo-warzywnych, które dodawały mi energii i pomagały schudnąć. Rezultat? Rewelacyjny! Po każdym porodzie wracałam do swojej wagi w zaledwie miesiąc (oczywiście każdy chudnie w swoim tępie. Po porodzie oddatkowo trzeba odczekać z aktywnością fizyczną kilka tygodni). Prawdą jest,  że problem z otyłością towarzyszył mi wielokrotnie w moim życiu, teraz już się tym nie zamartwiam, bo wiem co robić, by być zdrową i szczupłą. Poniżej ćwiczenia, które pomogą ci dojść do formy i uzyskać piękny, płaski brzuch. Polecam zabrać się za nie od razu! (oczywiście w mierę możliwości).





Kilka ćwiczeń na obwisły brzuszek - nie tylko po porodzie Kilka ćwiczeń na obwisły brzuszek - nie tylko po porodzie Reviewed by Marta Wierzbicka on 08:01 Rating: 5

Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.